Predstavitev Google analitike

Digitalnega marketinga se lotite celostno in strukturirano, pri čemer naj vas vodi največja certificirana Google ekipa strokovnjakov v Sloveniji. Red Orbit, Googlov certificiran partner, se ponaša z največjo certificirano Google Analytics ekipo, Google šampioni in desetletjem izkušenj v izobraževanju marketinških ekip znotraj podjetij. So organizatorji ene najbolj zvenečih konferenc digitalnega marketinga, inOrbit, v letošnjem letu pa tudi partner projekta Grow Slovenia with Google, kjer je njihova predavanja poslušalo preko 7000 udeležencev.

Vse te izkušnje kažejo, da je izobrazba v digitalnem marketingu postala ključnega pomena za preživetje na trgu nasploh, ne le v digitalnem svetu.

NA DELAVNICI BO Z VAMI NASLEDNJI SPECIALIST RED ORBIT ...

Boštjan Hozjan

Soustanovitelj podjetja Red Orbit, velja za enega izmed vodilnih strokovnjakov in poznavalcev spletne analitike v regiji. S spletno analitiko se ukvarja že od leta 2005, skozi številne projekte pa je pridobil neprecenljive izkušnje s tega področja. Vsakodnevno pomaga podjetjem do učinkovitejših marketinških kampanj in predvsem do boljših poslovnih odločitev in ustvarjanja vrednosti. 

… S KATERIM, BOSTE SPOZNAVALI SLEDEČE VSEBINE:

 

 PREDSTAVITEV GOOGLE ANALITIKE

ONLINE, 13. 4. 2022 od 10.00 do 12.00 ure

Google Analytics je brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v statistiko spletnih strani. Analitika spletne strani vam pomaga razumeti nakupni proces vaših potrošnikov in s tem lažjo postavitev sponzorskih kampanj ter optimizacijo spletnih strani. 

Lotili se bomo:

  • vprašanja, zakaj sploh uporabljati spletno analitiko,
  • vloge analitike pri izboljšanju uporabniške izkušnje,
  • vloge analitike v marketingu in spletni trgovini,
  • vloge analitike pri optimizaciji konverzijske stopnje,
  • izboljšave poslovnih odločitev s pomočjo analitike,
  • postavitev ogrodja analitike,
  • implementacije Google Analytics kode na spletno stran,
  • terminov za uporabo analitike in branja poročil,
  • strukture Analytics računa, uporabe filtrov in segmentov,
  • pomembnejših poročil s poudarkom na e-commerce, nastavitve ciljev v analitiki.

 

Splošni pogoji: Kotizacija za posamezno delavnico znaša: za člane TZS 55,00 EUR z DDV/udeleženca in za nečlane 110,00 EUR z DDV/udeleženca. Znesek kotizacije nakažite na TRR pri SKB: 0313 8100 0518 803 – sklic 3007. Prijavnico in dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po pošti: TZS, Dunajska 167, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se pisno odjavite vsaj 3 delovne dni pred izvedbo delavnice ali, če razpisane delavnice ne izvedemo! Posamezna delavnica bo izvedena ob prijavi najmanj 25 udeležencev.

VLJUDNO VABLJENI!