Seminar na temo spletne prodaje blaga - davčni vidik, varnostni standardi in priporočila na področju kartičnega poslovanja pri spletni prodaji

Vljudno vabljeni, da se 24, maja 2018 udeležite seminarja na temo spletne prodaje blaga - davčni vidik ter kaj je dobro vedeti o varnostnih standardih in priporočilih na področju kartičnega poslovanja pri spletni prodaji.

PROGRAM SEMINARJA:

8.45-9.00 Prijava udeležencev
9.00-10.30

Pravila obdavčitve z DDV-jem pri prodaji blaga na daljavo ter primeri iz prakse

  • Pravila, ki jih moramo upoštevati pri spletni prodaji blaga v EU in v tretjih državah (kdaj se je potrebno identificirati za namene DDV-ja v drugi državi EU-ja, ipd.);
  • Status prodajalca oz. dobavitelja;
  • Status kupca (fizična oseba oz. končni potrošnik, davčni zavezanec);
  • Kako se evidentira dosežen promet v drugi državi članici EU-ja;
  • Kdaj je treba začeti obračunavati DDV druge države članice EUR-ja oziroma kakšni so določeni limiti po posameznih državah članicah;
  • Obveznosti do FURS po pridobitvi številke za DDV v drugi državi članici EU;
  • Spletna prodaja nerezidentov v Sloveniji;
  • Nova DDV pravila pri spletni prodaji (s sistemom "vse na enem mestu" se spletnim trgovcem ne bo treba registrirati za DDV v vsaki posamezni državi članici, v katero prodajajo blago, itd.).

Suzana Tokič, davčna svetovalka, ST Konzultacije

10.30-10.45 Odmor
10.45-11.15

Priporočila o varnostnih standardih na področju kartičnega plačevanja s poudarkom na spletni prodaji

Damjan Janežič, Združenje bank Slovenije, vodja Delovne skupine za PCI DSS

11.15-13.00

Varnostni standardi na področju kartičnega poslovanja pri spletni prodaji

  • Varnostni standardi na področju kartičnega poslovanja pri spletni prodaji blaga (PCI DSS);
  • Varnost in spletne aplikacije;
  • Razvrstitev trgovcev v razrede preverjanja (glede na število kartičnih transakcij)
  • Priprava samoocenitvenega vprašalnika (SAQ) in razlike med vprašalniki;
  • Izvedba testov ranljivosti (PCI DSS ASV);
  • Izvedba varnostne revizije (PCI DSS QSA)
  • Postopki preverjanja skozi leta izvajanja spletne prodaje.

mag. Miha Ozimek, dr. Andrej Rakar, SIQ

Člani ste vabljeni, da nam vaša vprašanja, s katerimi se srečujete v praksi, posredujete ob prijavi, tako da se lahko pojasnila in odgovori v čim večji meri podajo v okviru vsebine seminarja.

Kotizacija za člane TZS znaša 30,00 € na udeleženca (DDV že vključen), za nečlane TZS pa 90,00 € na udeleženca (DDV že vključen). Znesek kotizacije nakažite na TRR pri SKB: SI56 0313 8100 0518 803 - sklic 3007. Dokazilo o plačilu nam lahko pošljete po faksu: 01 58 98 219, po pošti: TZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: info@tzslo.si. Seminar bo izveden ob prijavi zadostnega številla udeležencev. Znesek vplačane kotizacije se vrne v primeru, da se od seminarja pisno odjavite vsaj 3 dni pred izvedbo seminarja. Kotizacijo povrnemo tudi v primeru, da razpisanega seminarja ne izvedemo, o čemer vas bomo pravočasno obvestili.

Vljudno vabljeni k prijavam!

Vabilo in prijavnica